خبرگزاری کار ایران

12 فوتی و مصدوم در تصادف اتوبان پیامبر اعظم تبریز / برخورد شدید یک دستگاه تریلی با چند خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۷۳

ساعتی پیش یک دستگاه تریلی به هنگام حرکت در مسیر اتوبان پیامبر اعظم، با چند دستگاه خودرو برخورد و در خاتمه با برخورد به یک دستگاه خودرو سواری پژو متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، در این حادثه یک دستگاه خودرو تریلی با چند دستگاه خودرو برخورد و پس از برخورد شدید به یک دستگاه خودرو پژو موجب فوت و مصدومیت یک سرنشین این خودرو شد.

گفتنی است، در این حادثه هر دو نفر سرنشین خودرو پژو در داخل خودرو محبوس شدند که تیم عملیاتی آتش نشانی در حال اجرای عملیات رها سازی است.

همچنین در این حادثه یک سرنشین دیگر از خودروها مصدوم گزارش شده است.

هم اکنون آتش نشانان مشغول اجرای عملیات امدادی و پیشگیری از وقوع آتش سوزی در محل حادثه هستند.

از شهروندان و خودروهای مسیر اتوبان تقاضا می‌شود جهت پیشگیری از وقوع مشکلات احتمالی، سریع محل را ترک کند.

یک فوتی و ۱۱مصدوم آمار نهایی 

شادی نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: شش مصدوم تحت مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام رضا (ع) و پنج مصدوم به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافت.

لازم به توضیح است اتوبوس آمبولانس اورژانس و ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس و خودروی فرماندهی در صحنه حاضر بودند و ساعت ۱۲:۳۰ ظهر مورخه نهم آبان ماه ۱۴۰۲ اتمام امداد رسانی اعلام و لکه گیری و برداشتن خودروهای تصادفی در حال انجام است.

یک زن حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز