خبرگزاری کار ایران

میانگین بارندگی‌های لرستان ۲.۷ میلیمتر ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۰۷

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: میانگین بارندگی های این استان طی ۳۶ ساعت گذشته ۲.۷ میلیمتر ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، بهروز مرادپور روز پنجشنبه - چهار آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی ها به ترتیب در خرم آباد با ۱۱.۸ میلیمتر و رومشکان ۸.۳ میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت در بروجرد ۱.۹ میلیمتر، کوهدشت ۲.۵، پلدختر سه، دورود ۱.۳، الشتر ۰.۹،ازنا ۰.۱، ایمان آباد ۲.۵،سیلاخور پنج، ریمله ۵.۸ و شول آباد ۰.۶ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار علاوه بر ابرناکی و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه و نسبتا شدید برای نقاطی از استان به ویژه نواحی از جنوب و جنوب شرق بارش هایی به صورت پراکنده و رگباری و گاهی همراه با رعد و برق برای هفته آینده پیش بینی می‌شود.

مرادپور با بیان اینکه در این مدت بروز مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها و ایجاد رواناب محتمل است، بیان کرد: همچنین مه آلودگی هوا در مناطقی از استان منجر به کاهش میدان دید افقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دماهای روزانه کاهش می یابد، ادامه داد: از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده جو نسبتا آرامی را انتظار داریم و در این مدت پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد پدیده های غالب منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز