خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران برای شرایط جوی مازندران هشدار زرد اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۶۵۳

هواشناسی مازندران با اعلام ورود سامانه جدید به استان از بعدازظهر امروز دوشنبه به کاهش دما، رگبار باران، احتمال رعد و برق پراکنده و وزش باد نسبتا شدید هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اداره کل هواشناسی مازندران روز دوشنبه با اعلام هشدار سطح زرد پیش‌بینی کرد که شرایط جوی مازندران از اواخر امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت تا اواخر ۱۴ اردیبهشت با وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما، رگبار باران و رعد و برق پراکنده همراه خواهد بود.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که در این سامانه جدیداحتمال آبگرفتگی و جاری شدن روان آب ، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات ، عدم اسکان در کنار رود خانه ها و احتیاط در تردد جاده ای محور های کوهستانی توصیه شده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است طی این مدت دو موج از منطقه عبور می‌کند اولی گذر امشب تا روز سه شنبه و موج دوم از عصر چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد که مقدار بارش موج دوم بیشتر خواهد بود. 

بر اساس اعلام هواشناسی جمعه و شنبه هم آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز