خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج خبر داد؛

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی کرج با اتوبوس‌های برقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۴۱۸

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از افزایش 40 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا دو ماه آینده 20 دستگاه اتوبوس برقی تحویل شهرداری کرج می‌شود، تعداد 20 دستگاه دیگر طی یکسال آینده وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به انعقاد قرارداد 40 دستگاه اتوبوس برقی با شرکت ایران‌خودرو دیزل اظهار کرد: امیدواریم با تحقق برنامه‌ها و اقدامات شورا و شهرداری, گامی موثر برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برداشته شود.

مهاجری در خصوص مدیریت ترافیک با اجرای تقاطعات غیرهمسطح افزود: با توجه به مسیرگشایی‌های انجام گرفته در برخی نقاط شهر و افزایش بار ترافیکی مناطق، احداث این تقاطع‌ها امری لازم و ضروری است تا ترافیک موجود روان تر شده و مردم با سهولت بیشتری تردد کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهر کرج توصیح داد: برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی توسعه شبکه معابر و تقاطع‌های غیرهمسطح بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیکی و سایر مطالعات موضعی از اهم برنامه‌های مدیریت شهری است که امیدواریم با همت مدیریت شهری و شهرداری و دیگر دستگاه‌ها هرچه سریعتر این اقدامات انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز