خبرگزاری کار ایران

لزوم تسریع در اجرای روشنایی تونل شماره یک اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۸۷

استاندار ایلام از تکمیل تونل شماره یک اربعین تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: با تکمیل روشنایی تونل شماره یک، این پروژه طبق زمانبندی تعیین شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، حسن بهرام نیا در جریان بازدید از تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام به مهران، اظهار کرد: تونل‌های شماره یک و ۲ مسیر ایلام بهلزوم تسریع در اجرای روشنایی تونل شماره یک اربعین مهران در اربعین امسال نقش بسیار مهمی در تسهیل در تردد زوار و روان سازی ترافیک جاده‌ای در این مسیر داشتند.

وی با بیان اینکه تونل شماره یک در اربعین امسال به صورت موقت زیر بار ترافیک رفت، اظهار کرد: بعد از اربعین به سرعت کار تکمیل این طرح آغاز شده و هم اکنون در دست اجرا است.

استاندار ایلام بیان کرد: تونل شماره یک اربعین ۸۴۴ متر طول دارد که عملیات لاینینگ ۴۲۰ متر آن انجام شده است این تونل تا ۲ ماه آینده تکمیل و زیربار ترافیک می‌رود.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای روشنایی این تونل، مطرح کرد: با تکمیل روشنایی تونل شماره یک، این پروژه طبق زمانبندی تعیین شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهرام نیا مطرح کرد: با تکمیل این تونل و چهار خطه شدن مسیر ایلام به مهران، شاهد کاهش میزان تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین و در طول سال خواهیم بود.

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز