خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان خبر داد؛

مدارس بندرعباس و حاجی‌آباد فردا تعطیل خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۶۴۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، با اشاره به زمین‌لرزه‌های امروز در شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد، گفت: زمینه اسکان اضطراری مردم در سالن‌های ورزشی دو شهرستان تحت تاثیر زمین لرزه فراهم شده و مدارس همه مقاطع تحصیلی در بندرعباس و حاجی‌آباد فردا تعطیل است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، شامگاه سه شنبه ۲۵ مهر ماه، جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مهرداد حسن‌‌زاده در حاشیه این نشست در تشریح مصوبات جلسه، اظهار داشت: با دستور استاندار هرمزگان همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند‌‌.

وی افزود: سالن‌های ورزشی موجود در سطح شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد به عنوان محل‌هایی امن مهیای پذیرش مردم عزیز هستند و درب آن‌ها به روی مردم باز است‌‌.

حسن‌زاده تاکید کرد: مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فردا ۲۶ مهر ماه تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان‌ کرد: عوامل پلیس راهور و راهداری تمهیدات لازم ترافیکی را در حوزه‌های درون شهری و برون شهری برای تردد ایمن مردم در نظر گرفته‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز