خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی؛

هیچ کودکی نباید از تحصیل باز بماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۹۳

کودکان آینده سازان کشور هستند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تلاش دادگستری آذربایجان غربی برای کمک به فراهم کردن زمینه تحصیل کودکان بازمانده و تارک تحصیل مقطع ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگاران از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع ترک تحصیل دانش آموزان خبر داد و گفت:  در راستای شناسایی و فراهم کردن شرایط تحصیل کودکان بازمانده و تارک تحصیل مقطع ابتدایی استان با دستوری که به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری داده شد، این معاونت در جلسه‌ای که با مسئولان آموزش و پرورش استان برگزار شد خواستار ارائه مشخصات این دانش آموزان شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: با اعلام مشخصات کودکان بازمانده و یا تارک تحصیل از سوی آموزش و پرورش استان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان طی مکاتباتی از مدیران ادارات پست و مخابرات و امور مشترکین تلفن‌های همراه درخواست اعلام آدرس محل اقامت سرپرستان این کودکان را کرد.

وی افزود: در ادامه با مشخص شدن آدرس محل اقامت سرپرست دانش آموزان و در راستای صیانت از حقوق عامه از نهادهای متولی، خواستار رفع مشکلات پیش رو و  فراهم کردن  شرایط تحصیل این کودکان را مطابه می‌کند.

عتباتی گفت: نباید هیچ کودکی نباید به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی از تحصیل باز بماند این کودکان آینده سازان کشورند و توسعه کشور با علم اندوزی میسر می شود لذا دستگاه قضایی استان این مهم را از نهادهای متولی به جد مطالبه می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز