خبرگزاری کار ایران

با حضور ورزشکاران صورت گرفت؛

برگزاری سالگرد درگذشت ملی پوش تنیس روی میز "روح الله شیشه گرها" در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۱۶

دومین سالگرد درگذشت روح الله شیشه گرها قهرمان ملی و بین المللی تنیس روی میز و اسطوره اخلاق و جوانمردی در سالن تنیس روی میز الغدیر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم که داود محمدی رئیس هیئت تنیس روی میز و جمعی از ورزشکاران و تنیسورهای قزوین نیز حضور داشتند یاد مرحوم روح الله شیشه گرها گرامی داشته شد.

در این مراسم داود محمدی رئیس هیئت تنیس روی میز استان گفت: میادین ورزشی فقط صحنه رقابت برای برنده شدن و روی سکو رفتن نیست بلکه باید اخلاق و منش پهلوانی و روحیه از خودگذشتن نیز در این میادین تجربه شود. 

محمدی تصریح کرد: خانواده شیشه گرها از شخصیت‌های ورزشی و قهرمان استان بوده و هستند و محسن شیشه گرها که زمانی مربی برادر مرحوم خود نیز بود امروز از مربیان پر افتخار تیم ملی است که استان و کشور به وجود چنین ورزشکارانی مباهات می‌کند. 

رئیس هیات تنیس روی میز استان قزوین یادآور شد: مرحوم روح الله شیشه گرها در کنار افتخارات زیادی که در کسوت تیم ملی برای استان و کشور کسب کرده بود، جوانی اخلاق مدار بود که امروز جای خالی این ورزشکار کاملا احساس می شود اما باید با تربیت جوانان ورزشکار اخلاق مدار جای خالی این ورزشکاران را پرکنیم.

وی گفت: خوشحالیم که محسن شیشه گرها (برادر آن مرحوم) امروز با همان مرام و اخلاق برجسته و متواضعانه خدمتگزار عرصه ورزش هستند و با تربیت جوانان مستعد آینده رشته تنیس روی میز در استان را تضمین کرده‌اند.

محمدی تصریح کرد: محسن شیشه گرها امروز بیش از ۳۰ سال است که منشا خدمات زیادی در این رشته شده‌اند و یک چهره کشوری و مربی تیم ملی محسوب می‌شوند و در توسعه این رشته نقش موثری دارند که قدردان خدمات وی در رشته تنیس روی میز هستیم.

مرحوم روح الله شیشه گرها متولد سال ۱۳۶۹ در قزوین بود که همراه تیم‌های ملی تنیس روی میز سابقه حضور در میادین و رقابت‌های مختلف  برون مرزی را داشت. 

این ورزشکار در رشته تنیس روی میز صاحب چندین مقام کشوری هم بود و همراه با تیم ملی به مقام قهرمانی آسیای میانه دست یافته بود.

روح الله شیشه گرها همچنین در قالب تیم دانش آموزی ایران عنوان پنجم جهان را در کارنامه ورزشی خود داشت. 

مرحوم شیشه گرها پس از دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن، کار مربیگری در رشته تنیس روی میز را نیز آغاز کرده بود که اجل امانش نداد.

روح الله شیشه گرها ملی پوش قزوینی در مهرماه سال 1400 بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز