خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی در شیراز:

اینکه دانشگاه اتاق فکر و اندیشه ورز دولت است یک‌ تعارف نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۱۳

وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد نباید از نظرات مخالف دانشجویان اِبایی داشته باشند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه گردشگری سلامت در شیراز فعال است، گفت: صنعت هسته‌ای، صنایع دفاعی، فعالیت 9 هزار شرکت دانش بنیان مربوط به دانشگاه هست.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آیین آغاز سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که در دانشگاه شیراز برگزار شد، افزود: اینکه بارها گفته ام دانشگاه اتاق فکر و اندیشه ورزی دولت هست یک‌تعارف نیست، دانشگاه نظام مسائل کشور را ببیند و حل کند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد نباید از نظرات مخالف دانشجویان و اساتید پیرو پیشنهادات، اِبایی داشته باشند.

رئیسی با بیان نوآوری‌های پزشکی شیراز برای کشور افتخار آمیز است، تصریح کرد: شیراز قطب سلامت است ، نوآوری‌های پزشکی شیراز برای کشور افتخار آفرین است.

وی با بیان اینکه جذب دانشجو بر‌اساس نیاز باشد، خاطرنشان کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاستگذاری بر این اساس در حال انجام است که جذب دانشجو بر اساس نیاز باشد که دانشجویان پس از تحصیل مشکل اشتغال نداشته باشند.

رئیسی با بیان اینکه اخذ نظرات دانشجویان و اساتید باعث غنای مصوبات فرهنگی خواهد شد، ادامه داد: به هیچ عنوان وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد نباید از نظرات مخالف دانشجویان و اساتید پیرو پیشنهادات، اِبایی داشته باشند.اخذ نظرات دانشجویان و اساتید و جامعه فرهنگی بر غنای مصوبات فرهنگی کمک کننده است و بزرگترین کمک به شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم وبهداشت و دانشگاه آزاد همین نظرات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز