خبرگزاری کار ایران

رئیس آتش‌نشانی قزوین خبر داد؛

آماده‌باش آتش‌نشانی قزوین در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۳۸۲

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: حدود ۱۸۰ نیروی آتش‌نشان در ۱۰ ایستگاه برای امدادرسانی به شهروندان در خصوص حوادث و آبگرفتگی‌های احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش ایلنا، قدیر موسی‌خانی با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی گفت: تمهیدات پیش‌بینی شده، شامل آماده‌باش تعدادی موتور پمپ برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی است و این شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت جوی به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم به هشدارهای ایمنی توجه کنند و از پارک خودرو‌ها در زیر درختان و اماکن خطرآفرین و همچنین تردد‌های غیرضروی در هنگام بارش باران و حضور در مجاورت جویبارها، کانال‌های فاضلاب، خودداری کرده و از ورود به بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در حاشیه شهر قزوین جدا بپرهیزند.

وی یادآور شد: هواشناسی قزوین با صدور هشدار سطح نارنجی از وقوع پدیده رعد و برق و رگبار باران همراه با امکان جاری شدن سیل و افت دمای هوا در نقاط مختلف استان قزوین و برخی مناطق قزوین خبر داده و اعلام کرده این وضعیت در ۷۲ ساعت آینده در سطح استان به تناوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز