خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور در ایلام؛

زیرساخت‌های اربعین ایلام در سال‌های آتی ارتقاء می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۰۳

معاون وزیر کشور در ایلام گفت: زیرساخت‌های اربعین استان ایلام در سال‌های آتی ارتقاء می‌یابد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد  امروز شنبه ۱۵ مهر ماه در آیین تجلیل از موکب‌داران گفت: برای ماندگاری و ثبات هر انقلاب مهمترین واژه اقتدار است و اگر همه مولفه‌ها باشد اما اقتدار نباشد به هیچ عنوان شکوفایی توسعه محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۰۰ هزار داوطلب در موکب‌ها در راستای خدمت‌رسانی به زائران فعالیت و مشارکت داشتند، گفت: باعث افتخار است در کنار شما موکب‌داران و مردم عزیز استان در کنار زوار باشیم، سه هزار و ۲۰۰ موکب رسمی ثبت شده داریم که نه تنها بی‌نظیر است بلکه راستای تقویت مردمی بودن  حماسه عظیم اربعین حسینی تاثیرگذار است.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های اربعین رضایت‌مندی زائران را در پی داشت، ادامه داد: در سال‌های آتی هم زیرساخت‌ها ارتقا می‌یابد و بعنوان بسترساز ایفای نقش خواهیم کرد اما نقش‌آفرین و بازیگر اصلی موکب‌داران و مردم هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اولین شهرک اربعین در استان ایلام احداث می‌شود، گفت: با پیگیری‌های استاندار ایلام این طرح تدوین شده و طرح تفصیلی آن توسط مدیران استانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز