خبرگزاری کار ایران

تا ۳ سال آینده؛

۹۸۰ روستای آذربایجان غربی از آب شرب سالم بهره مند می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۲۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برخورداری ۹۸۰ روستای استان تا سه سال آینده از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اشرفی بیان کرد: در حال حاضر طرح های تامین آب شرب ۳۷۹ روستا در دست اجرا هستند. 

وی افزود: این طرح ها در قالب طرح های محرومیت زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در شهرستان های شاهین دژ، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، سردشت، شوط، پلدشت و چایپاره در حال اجرا هستند.

اشرفی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها ۱۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در مابقی شهرستان های استان نیز طرح های تامین آب شرب روستایی در قالب قراردادهای دوم و سوم طرح های محرومیت زدایی اجرا می شوند.

وی تعداد این روستاها را ۶۰۰ روستا اعلام و اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها نیز ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: با اتمام این طرح ها روستاهایی که دارای مشکل منشا تامین آب، شبکه انتقال و توزیع و پمپاژ هستند، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته و از آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز