خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

عقب ماندگی‌های دو ساله مسکن در شهرستان‌های فارس جبران شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۳۸

استاندار فارس گفت: در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، مردم به هیچ وجه نباید درگیر فرآیندهای اداری و بانکی شوند.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در  یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای مسکن استان فارس تصریح کرد: رتبه بندی شهرستان‌ها اهمیت دارد چرا که، فعالیت‌ها در این زمینه به صورت مقایسه‌ای بررسی می‌شود.

وی خطاب به فرمانداران گفت: تا پایان مهر ماه سال‌جاری، به هر طریق ممکن می‌بایست فنداسیون پروانه‌هایی که صادر شده، ریخته شود؛ عقب ماندگی‌های دو ساله شهرستان خود را جبران کنید؛ برخی دلایل مطرح شده قابل پذیرش نیست، تفاوت در عملکردها صرفا در شهرستان‌هاست که وظیفه دارید برای آنان راه حل پیدا کنید.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره بر بلاتکلیفی تسهیلات ۱۳۰۰۰ واحد مسکونی روستایی، گفت: بانک ملی تسهیلات ۵ هزار واحد را پوشش می‌دهد؛ برای ۸۰۰۰ واحد دیگر از طریق معاون اعتباری بانک‌ها اقدام کنید.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه مردم نباید درگیر فرآیندهای بانکی شوند، تصریح کرد: همه هدف دولت سیزدهم، رضایت‌مندی مردم است.

استاندار فارس خاطر نشان کرد: مجددا تاکید می‌کنم قرارگاه مسکن استان، مشکلات موجود بین دو یا چند دستگاه در زمینه احداث منازل مسکونی را مرتفع کند، سایر مسائل باقی مانده را در شورای مسکن استان مطرح کنید.

وی ادامه داد: قسمتی از شهرک‌های جدید التاسیس لاجرم می‌بایست به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص یابد؛ زمین‌های شرق صدرا، در سفر دوم هیات دولت به فارس تعیین تکلیف می‌کنیم؛ زمین‌های شما، جنوب و شرق شهر شیراز که مالکیت دارند یا از مستثنیات هستند را در این نهضت وارد کنید تا به هر نحو ممکن مشکل تامین زمین شهر شیراز مرتفع شود.

در ابتدای این جلسه فرمانداران شهرستان‌های جویم، خنج، گراش، مهر و لامرد گزارشی از میزان پیشرفت پروژه نهضت ملی جهش مسکن در شهرستان‌های خود ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز