خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ خبرداد؛

افزایش 48 درصدی حمل و نقل در حوزه بین المللی ریلی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۱۸۷

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق 2 گفت: از ابتدای سالجاری حمل و نقل بین المللی بار 48 درصد افزایش یافته که از 140هزار و 7 تن بار در سال گذشته به 207 هزار و 755 تن رسیده است.

به گزارش ایلنای گلستان، محمدرضا حبیبی اظهار کرد: 227 هزار و 309 تن محموله بار به وسیله 3 هزار و 739 واگن بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 145 هزار و 790 تن بار بوده است که شاهد افزایش 56 درصدی در مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون در مراودات بازرگانی از جمله در حوزه صادرات  48 درصد افزایش و در حوزه واردات بار 77 درصد افزایش و در حوزه ترانزیت نیز 16 درصد افزایش عملکرد بارداشته‌ایم که در مجموع عملکرد کل بار 31 شهریور ماه امسال 264 هزار و134 تن باتعداد 4384 واگن که در سال قبل 205 هزار و 778 تن بار با تعداد 3465 واگن بوده است.

وی گفت: عمده محصولات صادر شده از طریق مرز ریلی اینچه برون استان گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون شامل سیمان، کاشی، سنگ آهن، شکر و آهن آلات بوده است و عمده محمولات وارد شده از این حوزه به کشور محصولاتی همچون روغن پایه، جو و گندم است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت مذکور بیش از 13 هزار تن محموله گندم از ایستگاه گرگان بارگیری و به مقاصد داخلی کشور از طریق حوزه ریلی این اداره کل حمل و اعزام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز