خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی؛

مشکلات 10 واحد صنعتی و تولیدی قزوین پیگیری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۹۴۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین از بررسی مشکلات 10 واحد تولیدی و صنعتی در ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان گفت: با توجه به اهمیت صنعت در استان، جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان‌ها برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی به صورت مستمر با هم‌اندیشی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی برگزار برگزار و مصوبات آن در استان پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه حفظ حقوق عامه خط قرمز دستگاه قضا است، گفت: سعی بر این است تا با رفع موانع از واحدهای صنعتی برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در استان تلاش کنیم؛ اما حفظ حقوق بیت‌المال برای ما در اولویت قرار دارد و اجازه نمی‌دهیم تعداد اندکی از سودجویان به بهانه تولید، حقوق جامعه و بیت‌المال را زیر پا بگذارند.

رئیس ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان قزوین افزود: افرادی که در نظر دارند از حسن نیت کارگروه برای سودجویی در زمینه اقتصادی استفاده کنند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

شعبانی گفت: در این جلسه مشکلات شرکت‌های قطعه‌سازی بغدادی، الغری، سی تاب، الکترونوژن لیا، کشت و صنعت بیدانه، آزاد سهند ارغوان، کوشا صنعت صحرا، تعاونی میثاق انصار، دامداری مافی و رحمانی در زمینه ارزی و تسهیلات بانکی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز