خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۲۱

استاندار فارس با اشاره به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس جمهور به این خطه گفت: استان فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت است.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در جمع شماری از فرمانداران و بخشداران استان فارس در شیراز با اشاره به اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبه‌های دور نخست سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس به گواهی نمایندگان دفتر رئیس جمهور ادامه داد: برای سفر دوم نیز مصوباتی در نشست نمایندگان استان با معاون اجرایی رئیس جمهور قطعی خواهد شد.

استاندار فارس از فرمانداران و بخشداران خواست شرایط و امکانات را به گونه‌ای فراهم کنند که در جریان سفر، نظم و انضباط به شکل مطلوب حاکم باشد و مردم دچار زحمت نشوند.

وی همچنین فراهم کردن شرایط برای بهره برداری مطلوب از طرح‌های آماده افتتاح رسمی همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان‌های استان فارس را خواستار شد.

فرمانداران صنایع تبدیلی را جدی بگیرند

ایمانیه با اشاره به جایگاه فارس در زمینه تولید محصولات کشاورزی و باغی گفت: با توجه به این جایگاه، فرمانداران باید از ایجاد صنایع تبدیلی به عنوان یک کار سرمایه گذاری حمایت کنند.

وی افزود: شایسته و مطلوب نیست که ۳۰ درصد محصولات باغی و کشاورزی استان فارس تبدیل به ضایعات شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز