خبرگزاری کار ایران

رستگاری فجر در دقیقه 96 / تماشاگران شیرازی برای فجر سنگ تمام گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۹۰۶

هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز دو تیم فجر سپاسی شیراز و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که کاکوهای شیرازی در دقیقه 96 به گل پیروزی بخش دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان مهدی رجب زاده که از سه بازی گذشته ۲ باخت و یک برد در کارنامه داشتند برای عقب نماندن از صدر جدول راهی به غیر از بُرد برابر حریف سخت کوش گچسارانی نداشتند.

فجر بازی را بهتر آغاز کرد و با دادن پاس های کوتاه و درصد مالکیت بالا،  توپ و میدان را در اختیار داشت و این صبر و حوصله بازیکنان و کادر فنی بالاخره در دقیقه 96 بازی به نتیجه نشست و با ارسال ضربه ایستگاهی زیبای داوود رجبی و ضربه سر تماشایی تر محمد آژیر فجر به گل برتری بازی دست یافت و فجریها مزد بازی بهتر خود را به ویژه در نیمه دوم گرفتند.

کاکو های شیرازی که در هفته گذشته شکست ناباورانه‌ای رو مقابل سایپا تجربه کرده بودند با انگیزه کامل پا به این میدان گذاشتند و با بازی منطقی، مزد تلاش خود را در لحظات پایانی دریافت کردند.

تماشاگران شیرازی در روزی که فجر به برد نیاز داشت استقبال نسبتا خوبی از این دیدار داشتند و از اول بازی تا سوت پایان برای مهدی رجب زاده و شاگردانش با تشویق های خود سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز