خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون اول رئیس جمهور؛

اجرای طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به فارس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۹۵

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان فارس بعدازظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست و طرح های دور دوم سفر به این استان بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار فارس، وزرای آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفت، نیرو بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، مسئولان دستگاه های دولتی و برخی از مقامات ارشد استانی حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های پیشنهادی و اولویت دار  استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

طرح‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی، جذب سرمایه گذاری، توسعه‌ای و عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های جهاد کشاورزی، طرح‌های مرتبط با امور جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران، پروژه‌های بزرگ آموزشی و دانشگاهی، زنان و خانواده، محیط زیستی، بهداشتی و درمانی، ورزشی، حوزه نیرو تصمیم گیری و تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز