خبرگزاری کار ایران

پدر و دختر اراکی در آبشار عباس آباد مازندران غرق شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۵۷

رئیس جمعیت هلال احمر عباس آباد از غرق شدن ۲ نفر از اعضای خانواده اهل اراک در منطقه گردشگری آبشار حوالی روستای "سی بن" از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی محسنی گفت: این ۲ نفر، پدر و دختر بودند که به عنوان مسافر و گردشگر برای دیدن و بهره مندی این آبشار به این منطقه آمده بودند که متاسفانه به علت عدم آشنایی، بی احتیاطی و عمق زیاد آبشار غرق شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۴ دیروز به وقوع پیوست و به علت سخت گذر بودن مسیر با اینکه امداد گران و کادر فوریت های پزشکی اورژانس هم به محل حادثه اعزام شدند و حضور یافتند متاسفانه عملیات احیا تاثیری نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت : پدر ۴۳ سال و دختر هم ۱۰ سال سن داشت که متاسفانه هر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

آبشار سوتراش یا سوته راش در استان مازندران، شهرستان، عباس آباد و روستای «سی بن» واقع شده است.

این آبشار در میان جنگل های همیشه سبز لنگای مازندران قرار دارد. پوشش گیاهی خاص و زیبا، گونه‌های جانوری مختلف و وجود تفریحاتی چون پیاده‌روی، شنا در رودخانه و عکاسی مواردی هستند که باعث جذابیت این منطقه بکر می‌شود.

شهرستان عباس آباد با برخورداری از ۴۹ نقطه روستایی ، سه نقطه شهری و جمعیتی دست کم ۵۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز