خبرگزاری کار ایران

یک مسئول ورزشی خبر داد؛

فعالیت ۴۵ هزار ورزشکار بیمه شده در شهرستان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۴۴

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین گفت: با ایجاد بستر مناسب در حال حاضر 45 هزار و 938 ورزشکار بیمه شده زن و مرد در 35 رشته در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، زهرا فرزانه سیاهکلی در مورد فعالیت های ورزشی در شهرستان قزوین گفت: انتشار ویروس کرونا آسیب زیادی به باشگاه‌های ورزشی و تعطیلی شدن آنها وارد کرد و شاهد کاهش تعداد ورزشکاران در سالن های ورزشی بودیم و پس از رفع این بیماری بتدریج برنامه‌های انجام شده به نتیجه رسیده و شاهد بازگشت به وضعیت عادی هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین بیان کرد: در گذشته تعداد 35 رشته ورزشی فعال بودند که درحال حاضر آن را به 45 رشته افزایش داده ایم و تلاش می کنیم با برگزاری مسابقات و جذب ورزشکاران بیشتر این وضعیت را بهبود بخشیم.

سیاهکلی بیان کرد: همچنین توانستیم رشته های بیشتری را در شهرستان فعال کنیم که سوارکاری از جمله آنهاست و در کنار آن روسای هیئت های دو و میدانی، آمادگی جسمانی تعیین و فعال شده اند و در شهرهای اقبالیه، طارم، الموت شرقی و غربی هم روسای هیئت های ورزشی را فعال کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین یادآور شد: اماکن ورزشی خوبی در این شهرستان داریم و اگر اماکنی هم در اختیار خودمان باشد در اختیار شهرستان‌ها قرار می دهیم تا فعالیت‌ها گسترش یابد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در شهرستان فعالیت‌های خوبی داریم و در کنار هیئت‌های استانی نسبت به برگزاری جشنواره و مسابقات مستمر اقدام شده و پس از کرونا شاهد رونق رشته های مختلف هستیم.

فرزانه سیاهکلی در خصوص ورزشکاران ساماندهی شده در این شهرستان نیز اظهارداشت: درحال حاضر 23 هزار و 874 ورزشکار مرد و 22 هزار و 64 ورزشکار زن در این شهرستان فعالیت می کنند و مجموع ورزشکاران بیمه شده به 45 هزار و 938 نفر رسیده است.

وی گفت: این تعداد در سال گذشته 45 هزار و 289 نفر شامل 24 هزار و 642 نفر ورزشکار مرد و 20 هزار و 647 ورزشکار زن بود.

سیاهکلی تصریح کرد: این ورزشکاران در 35 رشته مختلف فعالیت می کنند و هیئت های شهرستانی نیز فعال هستند و زمینه حضور علاقمندان را در میادین ورزشی مهیا کرده اند.

وی گفت: با این جمعیت و استقبالی که از سوی بانوان ورزشکار صورت گرفته نیاز داریم که اماکن ورزشی بیشتر شود و اگر بتوانیم از اماکن سایر دستگاه‌ها نیز استفاده کنیم قادریم افراد بیشتری را جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز