خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل:

سیل و آبگرفتگی روستاهای اطراف مشگین را در برگرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۴۵۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تخلیه ۱۵ باب منزل مسکونی بر اثر سیل و آبگرفتگی در روستاهای اطراف مشگین شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا، حمید قویدل صبح امروز ۸ مرداد با اعلام وقوع سیل در روستاهای اطراف شهرستان مشگین شهر گفت: براساس گزارش  مردمی‌ با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در ساعت ۲۲:۲۳ شب گذشته در برخی از روستاهای شهرستان مشگین شهر تیم اعزامی جمعیت هلال احمر با ۱۷ نفر نیروی عملیاتی متشکل از یک تیم جاده، ۲ تیم سیلاب و یک تیم ارزیاب با استفاده از ۳ دستگاه خودروی امدادی برای بررسی وضعیت و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به خسارات های ارزیابی شده این سیل خاطرنشان کرد: امدادگران بعد از حضور در این منطقه به ۴ خانوار و ۱۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و ۱۵ باب منزل مسکونی را تخلیه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این حادثه نجاتگران این جمعیت با استفاده از ۶ موتور پمپ و لجن کش به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

قویدل همچنین اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در محل حادثه و در بین افراد آسیب دیده منطقه اقلامی مانند: ۳ دستگاه چادر امدادی، ۳۲ تخته پتو، ۶ تخته موکت، ۳ شعله والور، ۳ ست ظروف در بین حادثه دیدگان توزیع کردند.

وی از هموطنان خواست، در صورت وقوع حوادث می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز