خبرگزاری کار ایران

روز پس از سفر رئیس قوه قضاییه به فارس انجام گرفت؛

راه‌اندازی بخش‌ فاز دوم شرکت مخابرات راه دور ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۹۱

در ادامه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان فارس در فاز دوم راه‌اندازی شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) کارگاه‌های الکترونیک این شرکت راه اندازی شدند.

به گزارش ایلنا، شانزدهم مردادماه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان فارس از کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) بازدید کرد، با کارکنان بخش‌های مختلف این کارخانه از جمله مهندسین و کارگران آن به گفت‌وگو پرداخت، در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و دستوراتی در راستای حل مشکلات این کارخانه صادر کرد.

21 روز پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان فارس بخشی از مشکلات این واحد تولیدی حل شده و کارگاه‌های الکترونیک شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) در شیراز شروع به کار کردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در راستای نظارت بر اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه ضمن بازدید از فعالیت کارخانه (ITI) در شیراز از راه اندازی کارگاه‌های الکترونیک این واحد خبر داد و گفت: در جریان سفر رییس قوه قضاییه فاز اولیه این واحد تولیدی یعنی واحد‌ها و سالن‌های مکانیکی و جوش راه اندازی شد و هم اکنون و در ادامه تکمیل روند تولید این کارخانه، واحد‌های الکترونیکی شروع به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه نظارت کارگروه قضایی بر فعالیت کارخانه مستمراً ادامه دارد، افزود: آنچه امروز در جریان بازدید از کارخانه مشاهده شد انگیزه کار و فعالیت کارگران در راستای تکمیل کلیه فاز‌های تولیدی کارخانه بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به این موضوع که کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) در گذشته شناسنامه فارس در بخش الکترونیک بوده است، گفت: همه عوامل و کادر مدیریتی جدید این واحد تولیدی تلاش می‌کنند که هویت این واحد تولیدی معتبر که با سفر رئیس قوه قضاییه احیا شد را به نقطه اوج و بهره برداری از ظرفیت کامل برسانند.

خدابخش مدیر (ITMC) نیز با بیان اینکه از زمان شروع به کار این کارخانه در جریان سفر رئیس قوه قضاییه فاز‌های صفر و یک شامل کارگاه‌های مکانیک، جوش و رنگ راه اندازی شده است، گفت: فاز 2 راه اندازی یعنی کارگاه‌های الکترونیک هم اکنون آغاز به کار کرده است و قرار است تولید نیمه انبوه و تست‌های آزمایشی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز