خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

تردد در مرز مهران روان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۳۶

استاندار ایلام گفت: تردد در مرز مهران روان است.

به گزارش ایلنا، حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت ۱۰۰ هزار خودرو را دارد که با احتساب پارکینگ‌های دولتی و خصوصی، ظرفیت پارک بیش از ۱۸۰ هزار خودرو در شهر مهران فراهم شده است.

وی افزود: جهت رفاه حال زوار، پارکینگ شماره ۲ اربعین نیز ایجاد شده و نمازخانه، آبسردکن، چشمه سرویس بهداشتی ایجاد و فروشگاه نیز راه‌اندازی شده است.

استاندار ایلام گفت: پارکینگ شماره یک اربعین ظرفیت ۶۰ هزار خودرو و پارکینگ شماره ۲ ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو را دارد.

وی با اشاره به وضعیت تردد زوار در استان، گفت: با وجود افزایش تعداد زوار مراجعه کننده به مرز مهران، تردد در این مرز روان است و هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام یادآور شد: همه امکانات و رفاهیات برای زوار مهیا شده است و زوار در پارکینگ بزرگ اربعین بدون معطلی سوار اتوبوس شده و راهی میدان اربعین می‌شوند.

وی با اشاره به نشست‌های مشترک با استاندار واسط عراق برای ارایه بهترین خدمات‌دهی به زوار، خاطرنشان کرد: یک قرارگاه مشترک در نقطه صفر مرزی ایجاد شده است که استانداران ایلام و واسط آخرین مسایل و مشکلات پایانه را مورد بررسی قرار می‌دهند و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنند.

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی استان ایلام بیش از ۴۶۱ هزار نفر زائر اربعین حسینی تا ساعت ۱۲ امروز از مرز مهران تردد کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز