خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

مدیر تراز اسلامی جز برطرف کردن نیاز مردم نیازی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۹۸

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین گفت: مدیر تراز اسلامی جز برطرف کردن نیاز مردم، نیازی ندارد؛ به باور شهید رجایی، دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی تربیت انسان است، او برای تحقق این امر مقدس در این وادی قرار گرفت که همه امور انسان باید الهی باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، یازدهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین، صبح امروز با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم گفت: شهید رجایی درخشش و نماد خدمتگزاری یک مدیر اسلامی بود؛ امروز اگر همه شاخص‌های یک مدیر اسلامی را برشماریم، تمام این خصوصیات در وجود شهید رجایی بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر انقلابی تصریح کرد: مدیر باید باحوصله باشد، سعه صدر داشته باشد، با طبقه پایین جامعه هوشیاری داشته باشد؛ هر کدام ما می‌توانیم در این شاخص‌ها خود را ارزیابی کنیم، رجایی همه زندگی‌اش اینگونه بود.  

وی یادآور شد: دست فروشی شهید رجایی نشان می‌دهد که وی عبد خدا بود و در هر میدانی که وارد شد سلامت نفسانی خود را به نمایش گذاشت، او نیازمند نبود بلکه یک نیاز داشت آن هم رفع نیاز مردم بود، او مقلد امام بود و وارد هیچ حزبی نشد و می‌گفت هیچ حزبی جز حزب امام وجود ندارد. 

رفیعی آتانی اظهار کرد: امروز باید مراقب باشیم که در تشخیص مسایل و معرفی الگوها اشتباه نکنیم، در مورد شهیدان رجایی و باهنر امروز هم مدیران نظام باید از این خصوصیت برخوردار باشند تا راه رجایی بسته نشود.

وی عنوان کرد: اخلاص باید رخ بیرونی داشته باشد، اخلاص را باید مردم اندازه گیری کنند، امروز نیز مسئولان در قضاوت همان مردم زمان شهید رجایی هستند، مسئولان باید دلهره مردم را کم کنند تا مردم یکدلی و وحدت را در آن‌ها ببینند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: امام راحل فرمودند؛ مسئولیت، بر شهیدان رجایی و باهنر مسئولیت اثر نگذاشت بلکه آن‌ها بر مسئولیت اثر گذاشتند؛ امروز مسئولان در مسیر خدمت باید بر مسئولیت خود اثر بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز