خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبرداد؛

احداث ۱۱ پایگاه اورژانس با حمایت خیرین عرصه سلامت فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۵۱

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خیرین با انعقاد تفاهم نامه از ابتدای سال جاری تاکنون بانی ساخت یازده پایگاه اورژانس شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، علی اکبر رامجردی افزود: ساخت پایگاه های اورژانس گامی موثر در ارائه بهتر خدمات امدادای و تسریع در انتقال بیماران به مراکز درمانی است.

 وی ادامه داد: آمارها بیانگر این است که خیرین در استان فارس تاکنون 108 پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای احداث کرده اند که با افزوده شدن این یازده پایگاه این آمار به 119 پایگاه اورژانس خواهد رسید.
 
مدیر سازمانهای مردم نهاد دانشگاه با اشاره به تاثیر پایگاه های اورژانس در سریع تر رساندن بیماران به مراکز درمانی گفت : ساخت پایگاه های اورژانس ، بخصوص پایگاههای بین جاده ای با توجه به گذر جاده های مواصلاتی کشور از استان فارس بسیار مهم و تاثیرگذار است.
 
رامجردی ادامه داد: خیرین با توجه به نیاز سنجی های کارشناسان این مجمع نیات خود را بیشتر در مناطق کم برخوردار و نیازمند، اجرایی می کنند خیرین امسال با انعقاد تفام نامه با مجمع خیرین بانی ساخت پایگاهای اورژانس جاده ای واقع در استهبان، ارسنجان، درودزن، اقلید، مرودشت، نودان، سرچهان، دشت مرغاب و سه پایگاه اورژانس شهری دیگر در قیرو کارزین، مرودشت و صدرای شیراز شدند.
 
وی با اشاره به تجهیز پایگاههای اورژانس یادآور شد : علاوه بر ساخت ، در حال حاضر 50درصد از خودروهای آمبولانس ناوگان اورژانس فارس نیاز به جایگزینی دارند که باید مورد توجه خیرین قرار گیرد.
 
شایان ذکر است امسال با تصویب قانون معافیت مالیاتی از طرف دولت در حمایت از خیرین، واردات آمبولانس توسط خیرین با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است. و با توجه به اینکه بجز مراکز اورژانس سایر مراکز درمانی از جمله مراکز بیمارستانی و درمانگاهی نیز نیازمند آمبولانس هستند کارشناسان این مجمع با توجه به نیازسنجی انجام شده آماده همکاری و راهنمایی در این زمینه به خیرین هستند.
 
تمامی پایگاه‌های اورژانس و خودروهای آمبولانس اهدایی از طرف خیرین به نام آنها نامگذاری می‌شود تا این فرهنگ نیک در بین مردم اشاعه یابد و نامی نیک از آنان به یادگار ثبت شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز