خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه اراک:

خط پرواز فوق‌العاده مستقیم نجف ویژه ایام اربعین دایر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۵۳۷

مدیر فرودگاه اراک با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده خط پرواز فوق‌العاده مستقیم نجف ویژه ایام اربعین حسینی از این فروگاه دایر شد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 2 پرواز برای 8 و 15 شهریور ماه با هواپیمای آتا از این فرودگاه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم حسین‌نسب افزود: پرواز 8 شهریور ساعت 6:30 از نجف به اراک و ورود این پرواز ساعت 8:20 به اراک است. همچنین در 8 شهریور نیز ساعت 9:20 از اراک پرواز و ساعت 10:10 از نجف به اراک در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پرواز چهارشنبه 15 شهریور نیز از نجف به اراک ساعت 6:30 و ساعت 8:20 وارد اراک می‌شود. پرواز از اراک در روز چهارشنبه نیز ساعت 9:20 و از نجف در همین تاریخ ساعت 10:10 دقیقه انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه اراک با بیان اینکه قیمت مصوب بلیط اراک ـ نجف 80 میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: زائران اربعین می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت هواپیمایی آتا به نشانی https://ataair.ir و دیگر سایت های اعلامی سازمان هواپیمایی کشور دریافت کنند.

حسین‌نسب تصریح کرد: فرودگاه اراک با داشتن 3700 متر طول باند و ترمینال 2 منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی با هواپیماهای ایرباس 600-300 را در تمام طول شبانه‌روز دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز