خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار:

۱۵ هزار جوان زیارت اولی راهی کربلا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۵۰

یامداد امروز کاروان زائران اربعین با عنوان رهسپاران عصر ظهور برای حضور در راهپیمایی اربعین حرکت خود را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز کرد.

 کاروان رهسپاران عصر ظهور به همت ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار  ،بامداد دوشنبه ۳۰ مرداد سال ۱۴۰۲ از مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) راهی عتبات عالیات شد.

در این مراسم دکتر علی اقامحمدی رییس ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار ضمن اشاره به  ارزشمند بودن و توفیق سفر اربعین ، لازمه این مسیر  را ایثار ،فداکاری ، درک مصائب امام شهیدان و حس همدوستی عنوان کرد.

وی همچنین گفت: بطور حتم این سفر و مسیر باخود، سختی ها و شیرینی های منحصر بفردی دارد که فراموش ناشدنی است.

آقامحمدی با اشاره به اینکه جوانان ۲۰۲۰ محله کشور در این همایش بزرگ حضور دارند، گفت: حضور وتجلی این زائران در سال گذشته باخود برکاتی به همراه داشت که امسال بیش از ۱۵ هزار نفر خواستار حضور در این مسیر مقدس شدند.

رییس ستاد توانمد سازی محلات کمتر  برخوردار کشور گفت : باید از این فرصت در خونخواهی امام حسین (ع) و تحقق اهداف ایشان استفاده و در این مسیر حرکت و خودمان را به امام حسین(ع) نزدیک کنیم؛ بنابراین باید به جایی برسیم که این حس به وجود بیاید که در مسیر امام هستیم.

در این مراسم  مسئولان و  نمایندگانی از کمیته امداد ،بهزیستی و هلال احمر ،ستاد اجرایی فرمان امام و استان شریف حضرت  عبدالعظیم حسنی حضور داشتند .

در پایان این مراسم ، بیش از ۶۰۰ نفر از زائران ،از محلات استان تهران با بدرقه مسئولان راهی این سفر شدند .

ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار امسال،برای سال دوم ،کاروانی  ۱۵ هزار نفره با عنوان «رهسپاران عصر ظهور» را به عتبات عالیات اعزام می‌کند. این کاروان بامداد یکشنبه ۲۹ مرداد از تهران حرکت کرد و زمان بازگشت هم ۶ شهریور است.

عمده زائران این کاروان ، زیارت اولی بوده و همگی زیر ۴۰ سال سن دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز