خبرگزاری کار ایران

عضوشورای عالی استان‌ها:

تلاش معلمان جبران کمبودهای آموزشی سیستان و بلوچستان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۴۵

اعظمی با بیان اینکه دانش آموزان سیستان و بلوچستان با فداکاری معلمان در کنکور سراسری خوش درخشیدند گفت: با وجود کمبود‌های آموزشی استان، معلمان در زمان تعطیلات شرایطی را فراهم کردند که متقاضیان کنکور بتوانند مطالعه کرده و رتبه‌های خوبی بیاورند.

به گزارش ایلنا، فاروق اعظمی با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری گفت: ضمن تبریک به رتبه‌های برتر کنکور به ویژه رتبه‌های برتر استان سیستان و بلوچستان آرزوی قبولی در بهترین دانشگاه‌ها را برای این عزیزان دارم.

وی با بیان اینکه متقاضیان استان سیستان و بلوچستان با وجود تمام کمبودها در حوزه آموزشی توانستند در این آزمون خوش بدرخشند گفت: استان سیستان و بلوچستان از نظر آموزشی محروم ترین استان کشور  است و زیرساخت‌های متناسب با نیاز آموزشی را ندارد.

اعظمی ادامه داد: با این وجود معلمان عزیز و پرتلاش این استان با عزمی جهادگونه توانستند به صورت خودجوش در کنار دانش آموزان باشد و با برگزاری اعتکاف آموزشی در تعطیلات نوروز و تابستان شرایطی را فراهم آورند که امروز شاهد حضور دانش آموزان این استان در جمع رتبه‌های برتر کنکور باشیم.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: این عملکرد و موفقیت ناشی از علاقه و تلاش خارج سازمانی و شخصی معلمان بوده و وظیفه‌ای از سوی آموزش و پرورش بر عهده آن‌ها نداشتند. این معلمان تلاش کردند با حمایت از دانش آموزان خود جای خالی امکانات آموزشی را پر کنند و نتایج کنکور نشان دهنده موثر بودن این تلاش‌هاست.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها، با بیان اینکه ما از نظر آموزشی در قعر جدول قرار داریم اظهار کرد: تلاش معلمان و دانش آموزان کافی نیست و دولت باید با یک عزم و اراده آهنین زیرساخت‌های آموزشی سیستان و بلوچستان را بهبود بخشد و شاخص آموزشی استان را بالا ببرد.

وی تصریح کرد: افزون بر زیرساخت‌‎ها، استان سیستان و بلوچستان در زمینه نیروی انسانی هم دارای کمبود است و باید نیروی انسانی مورد نیاز سیستم آموزشی جذب شود و آموزش ببیند.

اعظمی تصریح کرد: باوجود تلاش شخصی معلمان، متاسفانه آموزش و پرورش و برخی از ارگان‌ها در حوزه تامین فضای آموزشی همکاری نمی‌کنند و یا دخالت‌های بی‌مورد می‌کنند. از این رو معلمان با تلاش خود فضایی برای مطالعه دانش آموزان و متقاضیان فراهم کرده‌اند و خیرین نیز امکاناتی از جمله مواد غذایی در اختیار این عزیزان قرار داده‌اند تا بتوانند برای مطالعه دغدغه کمتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز