خبرگزاری کار ایران

در استان اردبیل؛

آتش سوزی در ییلاقات نیر مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۶۵

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر گفت: آتش سوزی در مناطق ییلاقات شهرستان نیر مهار شد.

به گزارش ایلنا، مجید آذری اظهار کرد: بیش از ۵۰ هکتار از  مراتع در منطقه  ییلاقات قوناق قران قوش داغی و توتونسیز  در شهرستان  نیر  بخش کوراییم و میانه در آتش سوخت.

وی گفت: آتش سوزی در منطقه  ییلاقات قوناق قران، قوش داغی و توتونسیز  در شهرستان نیر  ازتوابع بخش کوراییم و میانه از حدود ساعت ۱۲شب دیروز پنج شنبه آغاز و ساعت ۷صبح  امروز مهار شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری نیر افزود: نیرو‌های امدادی  منابع طبیعی بلافاصله پس از اطلاع، برای کنترل و مهار آتش سوزی در محل حضور یافتند.

آذری بیان کرد: به دلیل وسعت زیاد آتش، تراکم زیادگونه های مرتعی ونبود راه دسترسی در منطقه ، عملیات کنترل و مهار آتش برای نیرو‌های امدادی با مشکل مواجه شده بود.

وی ادامه داد: برخی افراد برای پاکسازی محل زندگی خود علفزار‌ها را آتش می‌زنند و برخی دیگر هم با رها کردن بقایای آتش در مناطق مختلف موجب ایجاد آتش سوزی در منابع طبیعی و مراتع می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر با اشاره به قوانین سخت مربوط به مجازات افرادی که بخواهند به صورت عمدی اقدام به آتش زدن مراتع و جنگل ها کنند، از همشهریان خواست در صورت هرگونه آتش سوزی و اقدام غیر قانونی بلافاصله با شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد منابع طبیعی وآبخیزداری  تماس بگیرند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز