خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

حریق برج ۱۶ طبقه طالقانی کرج تلفات جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۶۲

شهردار کرج گفت: حریق برج ۱۶ طبقه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد کیانی در ارتباط با حریق برج چهارراه طالقانی کرج اظهار داشت: ساعت ۱:۲۲ دقیقه بامداد امروز حادثه حریق برج ۱۶ طبقه طالقانی کرج اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳۶ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی و دو دستگاه نردبان به محل اعزام شدند.

شهردار کرج گفت: آن‌چه در ابتدا مشاهده شد حریق گسترده در طبقات فوقانی بود که با تلاش آتش‌نشانان در کمتر از یک ساعت اطفا شد.

وی ادامه داد: این حادثه بدون تلفات جانی سپری شد اما سه نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و سپس راهی بیمارستان شدند و اکنون حال عمومی‌شان‌ مساعد است.

کیانی گفت: گفته می‌شود علت این حریق، آتش‌سوزی جریان برق در قسمت فوقانی برج بوده است و خبرهای تکمیلی بعد از بررسی کارشناسان علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج متعاقبا اعلام خواهد شد.

اعزام ١۵ دستگاه خودرو آتش نشانی

سمیعی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج نیز گفت: ساعت ۰۱:۲۲ دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان باسامانه ۱۲۵ از حریق یک برج در چهارراه طالقانی مطلع شدیم که با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی  محل اقدامات لازم را انجام دادند.

سمیعی افزود: این حریق در طبقه ۱۶ یک مجتمع تجاری شعله ور بود که با تلاش آتش نشانان حریق کاملا مهار و اطفاء شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: در این حادثه سه نفر از آتش نشان  در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.

سمیعی افزود: کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت حادثه می باشند.

او بیان داشت: برای اطفاء و امداد رسانی به این حادثه ۵۰ نفر نیروی عملیاتی به انضمام ۱۵ دستگاه خودرو امدادی از دوازده ایستگاه  به محل اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز