خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

استعفای من در پی منافع شخصی نبود/ حمایت از شمس آذر نباید به امروز و فردا محدود شود/ در لیگ برتر نمی‌توان همه بازی‌ها را هجومی برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۸۹۶

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: استعفای من صوری نبود و کاملا جدی استعفا دادم، در تمام اتفاقات منافع شخصی درگیر نبوده و منافع تیم و استان مطرح بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری مدیرعامل و سرمربی باشگاه فوتبال شمس آذر عصر امروز برای تشریح عملکرد باشگاه و تجلیل از خبرنگاران یک روز پیش از بازی خانگی مقابل هوادار تهران در سالن جلسات هتل ورزش قزوین برگزار شد.

سعید دقیقی در این نشست گفت: شادی فصل گذشته که می‌توانست ادامه دار باشد تا فصل را با تمرکز بیشتر آغاز کنیم با اتفاق تلخی که افتاد به سمتی رفت که اول حواشی را جمع کنیم، درحال حاضر دو روز است که تمرکز ما بیشتر به سمت مسایل فنی پیش رفته و تا حدودی توانستیم اتفاقات را مهار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: تخلف در قالب بازیکن و کوتاهی از سمت باشگاه بوده، باشگاه باید استعلام می‌گرفت اما چون بازیکن مورد نظر در فصل گذشته هم حضور داشت و مدارکش تحویل سازمان لیگ شده بود استعلام صورت نگرفت که کوتاهی ما بود، اما جعل و تخلف شامل حال بازیکن بود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر، پرونده بسته شده و شکایت دیگری ثبت نمی‌شود و در رابطه با شهرداری همدان هم در کمیته استیناف سه امتیاز کسر شده به تیم بازمی‌گردد.

این مربی ورزشی درباره حمایت مسئولین و نمایندگان و اتفاق اخیر در رابطه با یکی از نمایندگان استان عنوان کرد: در مراسمی که به مناسبت بازگشت یکی از مسئولین از حج برگزار شده بود، خبر شکایت و کسر امتیاز به من داده شد، آنجا میز به میز به مسئولین سر زدم و توضیح دادم که دستانمان بالا است و کوتاهی کردیم اما این اتفاق در جهت افزایش توان باشگاه نبوده و فرد مورد نظر درمجموع ۹۰ دقیقه در زمین بوده است.

دقیقی ادامه داد: این نماینده در آنجا بدون اینکه بحث جدی شود، بحث را قطع کرد تا اینکه کار به کسر سه امتیاز رسید.

ارزان‌ترین مربی لیگ هستم

وی عنوان کرد: من ارزان‌ترین مربی لیگ هستم، سالی هم که تیم را نگه داشتم پولی نگرفتم و به خاطر هدفی که داشتم برای تیم تلاش کردم، وقتی این تلاش‌ها خدشه‌دار می‌شود، از آقای سیاهکلی به عنوان کسی که عضو کمیسیون صنایع و تاثیرگذار است، خواستم تا پیگیر باشد شاید سه امتیاز سایپا بازگردد، ما گفتیم کدخدا منشی کنید تا شروع لیگ با امتیاز منفی نباشد؛ دیروز هم وقتی دیدم نمایندگان پیگیر هستند، خوشحال شدم؛ البته هیچ وقت تلاش‌های نمایندگان را زیر سوار نبردم چون توانمندی آن‌ها را در زمینه‌های مختلف دیده‌ام.

دقیقی اظهار کرد: ما هیچ چیز را برای خودمان نمی‌خواهیم، تیم و شور و نشاط و وحدتی که در استان ایحاد کرده ماندگار خواهد شد.

وی درباره استعفای خود که قبلا صورت گرفته بود، اظهار کرد: استعفای من صوری نبود و کاملا جدی استعفا دادم، ما در مقام رقابت از نظر سخت‌افزار با تیم‌های متمول لیگ هماهنگ نیستیم و فشار زیادی وارد می‌شد.

دقیقی ادامه داد: اما بعد از آن با نگاه پدرانه و برادرانه به این می‌رسیم که برای رسیدن به جایگاه اجتماعی خوب، خوشحالی استان و معرفی شدن به فوتبال کشور، یک استعفا شاید باعث وحدت و انرژی و پیروزی باشد و منافع شخصی درگیر نبوده و منافع تیم و استان مطرح بود.

برای ماندگاری شمس آذر مطالبه‌گری کنید

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: برای ماندگاری شمس آذر همیشه باید مطالبه‌گر باشید، استاندار، مدیران کل و نمایندگان حمایت کردند، اما این حمایت نباید مختص امروز و فردا باشد، باید ادامه‌دار و بلند مدت باشد، حمایت با مطالبه‌گری همیشه دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال روزهای تلخ و شیرینی خواهیم داشت، یک روز ورزشگاه پر و با تشویق و یک روز با جو بد خواهد بود؛ برای اینکه تیم همیشه حفظ شود به حمایت همه جانبه نیاز دارد، در این شرایط است که اگر یک روز همه ما هم برویم شمس آذر ماندگار خواهد شد، همانطو که استقلال، پرسپولیس و تراکتور ماندگار شده‌اند.

فضای لیگ برتر متفاوت است

این مربی ورزشی درباره روند بازی‌ها بیان کرد: روزهایی که بازی دوستانه داشتیم؛ رای و خبر منفی برای ما می‌آمد، بازیکن دنبال این بود که برود و درگیر بحران بودیم، در رابطه با بازی‌ها باید گفت فضای فوتبال لیگ برتر متفاوت است و وقتی قیمت یک بازیکن تیم مقابل اندازه کل بودجه ما است نمی‌توان همه بازی را هجومی بازی کرد.

وی عنوان کرد: بهترین مدیر رسانه لیگ فصل گذشته به شمس آذر جذب شد و به طور کامل به رسانه ورزشی تسلط دارند و بهترین نفرات انتخاب شده‌اند.

دقیقی ادامه داد: در جذب بازیکنان شخصیت در درجه اول اهمیت قرار داشت؛ چون اگر شخصیت فوتبالی خوبی داشته باشند رشد می‌کنند، در ادامه چند بازیکن تاثیرگذار که مصدوم هستند به تیم اضافه می‌شوند و برای یک پست هم جذب خواهیم داشت، تثبیت در لیگ برتر هدف اول ما است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه به مناسبت روز خبرنگار تقدیر شد؛ پس از آن هم تعدادی از خبرنگاران برای بازدید از تمرین روز قبل از بازی به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز