خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی هرمزگان اعلام کرد؛

کشف بیش از ۱۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۵۱

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بیش از ۱۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق ،توقیف ۴ فروند شناور فعال در امر قاچاق سوخت درآب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در شهرستان‌های میناب، بندرعباس، قشم و بندرلنگه پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور، خودرو و مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت دریایی در این پایگاه‌ها به محل اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق به توقیف ۴ فروند شناور فعال امر قاچاق سوخت، یک دستگاه خودرو و کشف ۲ عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.

اسماعیلی با اشاره به این مطلب که در مجموع ۱۶۶ هزار۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۴۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون و ۱۳۵ هزار ریال در این عملیات‌ها کشف شد، اظهار داشت: از مجموع سوخت‌های کشف شده، مقدار ۸۱ هزار۲۰۰ لیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرلنگه، ۸۰ هزار لیتر در سواحل میناب، ۴هزار و ۶۰۰ لیتر در سواحل قشم، و ۸۰۰ لیتر آن در آب های مرزی بندرعباس کشف شد.

سردار اسماعیلی با اشاره به دستگیری ۱۸ متهم در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز