خبرگزاری کار ایران

در دوره آموزشی اتاق بازرگانی؛

۹۰ فعال اقتصادی قزوین با مبانی ورود به بازار اروپا آشنا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۸۹

بیش از ۹۰ نفر ازعلاقه‌مندان به فعالیت‌های اقتصادی در دوره آموزشی حضوری ورود به بازار اروپا با تمرکز برکشور گرجستان شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، دوره آموزشی ورود به بازار اروپا با تمرکز برکشور گرجستان با حضور رئیس کانون ملی زنان بازرگان ایران، رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

مهدی عبدیان در ابتدای این دوره گفت: ما به دور از هرگونه نگاه جنسیتی، معتقدیم تمامی نیروهای توانمند استان می‌توانند در دستیابی به اهداف کلان خود به منظور رشد پایدار عرصه‌های تولید و صادرات و همچنین توسعه بازرگانی بین‌المللی یاری بخش اتاق بازرگانی قزوین باشند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین خاطرنشان کرد: افتتاح اتاق فکر بانوان استان، فرصت ارزشمندی برای شناسایی و ظهور و بروز بانوان مستعد درعرصه اقتصاد استان است که براساس آن، یکی از راهبردهای عنوان شده دوره ششم فعالیت اتاق بازرگانی قزوین تحقق می‌باید و از امروز رئیس کانون زنان بازرگان استان به عنوان مشاور امور بانوان رئیس اتاق بازرگانی قزوین منصوب شد.

افتتاح دفتر اتاق فکر بانوان کارآفرین قزوین

همچنین دفتر اتاق فکربانوان کارآفرین و فعال اقتصادی استان هم افتتاح شد.

اتاق فکر بانوان استان قزوین در مساحتی نزدیک به ۲۰۰ مترمربع درطبقه چهارم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین مستقر شده وعلاوه بر میزبانی از جلسات مختلف مرتبط، پذیرای بانوان علاقه‌مند به فعالیت،های اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز