خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

۴ واحد‌ تولیدی جایزه کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۵۸۰

چهار واحد تولیدی در استان البرز موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز مراسم اهدای هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت با حضور دبیر کل موسسه استاندارد و اندازه شناسی  سازمان همکاری اسلامی(اسمیک) رییس سازمان ملی استاندارد ایران، مدیران کل استاندارد استان ها، نمایندگان شرکت های برتر و سایر مدعوین در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، در این دوره 500 شرکت متقاضی دریافت جایزه ملی کیفیت بوده اند که 147 شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته و تعدادی از آنها پس از بررسی بر اساس امتیازات کسب شده، موفق به کسب جایزه ملی کیفیت در سطوح و درجات مختلف شدند.

طی این مراسم از چهار واحد تولیدی استان البرز به شرح زیر تقدیر به عمل آمد:

شرکت پارس لانه، خانه سلامت خودرو البرز و هانی موتور البرز موفق به دریافت  گواهینامه اهتمام به کیفیت و شرکت سیلیکون کابل یاقوت موفق به دریافت تقدیرنامه  اشتهار به کیفیت یک ستاره شدند.

در این دوره از برگزاری جایزه ملی کیفیت معیارهایی نظیر حکمت در مدیریت، تفکر جهادی، تاب آوری اقتصادی، مسئولیت اجتماعی اسلامی، تکلیف گرایی دینی، اخلاق و معنویت سازمانی، برای انتخاب برگزیدگان مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام  مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز