خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان:

طرح کودک فناور در لرستان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۷۰

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: طرح کودک فناور در استان توسط پارک علم و فناوری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح کودک فناور، آموزش کودکان به سبک فناور محور است که به همین منظور در سه حوزه علم رباتیک، علوم آزمایشگاهی و نجوم توسط فناوران شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک، مطالبی متناسب با رده سنی کودکان آموزش داده خواهد شد.

وی افزود: این طرح که با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ خلاقیت و نوآوری و ایجاد تفکر خلاق و تشویق و آشنایی کودکان با حوزه فناوری انجام خواهد شد از سوی پارک علم و فناوری لرستان به وزارت علوم پیشنهاد و به‌صورت پایلوت در لرستان اجرا می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح، کودکان با مباحث فناوری آشنا و همچنین انعطاف‌پذیری ذهنی، تفکر هدفمند و انگیزه مهارت‌آموزی در کودکان ایجاد شود.

محمدجواد محمدی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز گفت: در مراکز کانون به دنبال کشف استعداد اعضا و شکوفایی آن‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی هستیم که در این راه پارک علم و فناوری با در اختیار داشتن ظرفیت‌های مناسب می‌تواند به‌خوبی با کانون همکاری کند.

وی تصریح کرد: به همین منظور در راستای اجرای طرح کودک فناور خدمات فرهنگی، هنری با موضوع کسب‌وکار فناور محور و تولید محتوا، معرفی دوره‌های تخصصی به کودکان را با همکاری پارک علم و فناوری لرستان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز