خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت فارس:

تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۶۳

مدیرکل صمت استان فارس گفت: ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و مهیا کردن بستر رشد تولید در راستای تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در دیدار با سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و کار آفرینان شهرستان پاسارگاد با اشاره به ضرورت و لزوم ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و مهیا کردن بستر رشد تولید در راستای تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی و بهبود محیط کسب و کارها در شهرستان‌ها، تصریح کرد: تولید، حفظ آن و افزایش چرخه بهره‌وری، استفاده از ابزارهای نوین و دانش روز در توسعه فرصت‌های اقتصادی و صادراتی مستلزم برنامه‌ریزی مدون است که  اداره کل صمت فارس به این مهم اهتمام ویژه دارد.

ایزدی افزود: هم اکنون ۷ واحد فعال صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری با اشتغال ۷۸ نفر در شهرستان پاسارگاد درحال فعالیت هستند.

وی  بیان کرد: در شهرستان پاسارگاد تعداد ۵۹  جواز تاسیس با پیش بینی ۱۴۵۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۳۸۶ نفر اشتغال در زمینه‌های محصولات از لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، ساخت کاغذ و محصولات کاغذی، سایر محصولات کانی غیر فلزی، محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات فلزی فابریکی، پوشاک وعمل آوردن پوست خز، مبلمان سایر مصنوعات، کک و فرآورده‌های حاصل از نفت، بازیافت و وسایل نقلیه موتوری صادر شده است.

ایزدی ادامه داد: شهرستان پاسارگاد دارای تعداد یک هزارو ۵۴۶ فقره صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی، خدمات فنی همچنین تعداد ۸ اتحادیه و یک اتاق اصناف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز