خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری خراسان رضوی خبر داد؛

پیشرفت ۲۰ درصدی طرح ساماندهی پایانه مرزی دوغارون

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۷۳

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طرح جامع ساماندهی پایانه مرزی دوغارون تایباد هم مرز با کشور افغانستان و در پهنه‌ای به مساحت ۳۰ هکتار، تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود آنت در این خصوص افزود: طرح جامع ساماندهی پایانه مرزی دوغارون که از پروژه‌های مهم راهداری خراسان رضوی است، از بهمن سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اسکلت فلزی سالن تجاری در پایانه مرزی دوغارون برپا شده و دیوار چینی این مجموعه نیز در حال انجام است، بیان کرد: همچنین پی ریزی (فونداسیون) سالن مسافری پایانه مرزی دوغارون انجام شده و اسکلت فلزی آن نیز در حال آماده سازی است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود تا ۲ هفته دیگر ساخت اسکلت سالن مسافری طرح ساماندهی پایانه مرزی دوغارون تکمیل شود.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی اضافه کرد: محوطه سازی مسیر مسافری در طرح جامع پایانه مرزی دوغارون نیز در حال ساخت است.

آنت بیان داشت: البته باید توجه داشت اقدامات موقتی برای پذیرایی و عبور زائران اربعین افغانستانی نیز در حال انجام است و بواسطه افزوده شدن این اقدامات سرعت پیشرفت کار آن چنان بالا نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز