خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

مشترکین برق قزوین ۱۴ میلیارد تومان تخفیف دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۱۸۷

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: از آغاز فصل گرما و در دو ماه گذشته ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ هزار تومان تخفیف در قبوض مشترکینی که کاهش مصرف داشته‌اند، اعمال شده است.

سید محمدرضا قافله‌باشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به میزان تخفیف قبوض برق از ابتدای طرح تشویقی گفت: تاکنون ۲۸۸ هزار و ۱۹۴ قبض برق در استان از تخفیف برخوردار شده‌اند.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: همچنین در فصل گرما تاکنون بیشترین میزان مصرف در ۱۹ تیر ماه با مصرف ۹۰۷ مگاوات ثبت شد.

وی عنوان کرد: برای مشترکین صنعتی و کشاورزی هم دوره‌هایی که با ما همکاری دارند محاسبه می‌شود و بعد از پایان پیک، تخفیف برای آن‌ها اعمال می‌شود و در سال گذشته میزان تشویق آن‌ها ۳۹ میلیارد تومان بود.

این مسئول با تاکید بر رعایت مصرف بهینه در اوج مصرف گفت: ساعت ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ اوج مصرف برق است و لازم است ضمن خاموش کردن روشنایی‌های اضافی، کولرهای گازی در درجه ۲۴ و کولرهای آبی در دور کند تنظیم شود، همچنین اصناف و مجتمع‌های تجاری هم باید برق‌های اضافی را از مدار خارج کرده و سرمایش را هم تنظیم کنند.

برای بخش خانگی جدول خاموشی نداریم

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین هم درباره خاموشی‌ها گفت: هیچ برنامه از پیش تعیین شده و جدول خاموشی در بخش خانگی نداریم؛ البته ممکن است براثر حوادث برق یا سایر موارد مانند سایر فصول سال در زمان‌هایی خاموشی مقطعی داشته باشیم؛ صنایع هم یک نیم‌روز در هفته با ما همکاری می‌کنند تا مصرف برق مدیریت شود.

عزیز عباسی ادامه داد: در بخش خانگی هر کیلووات برق 100 تومان محاسبه می‌شود که در طرح تشویقی سال جاری درصورت صرفه‌جویی و کاهش مصرف تا 20 برابر پاداش برای مشترکین اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: میزان سقف مجاز برای اقلیم استان قزوین 300 کیلووات ساعت در ماه است که مشترکینی که نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند تشویق می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز