خبرگزاری کار ایران

در تربت حیدریه اتفاق افتاد؛

برخورد پراید با گاردریل باعث کشته و زخمی شدن ٧ نفر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۹۲

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: برخورد خودرو پراید با گاردریل کنار جاده و واژگونی آن در جاده تربت جام- نصرآباد، موجب فوت یک سرنشین و مصدوم شدن ۶ نفر دیگر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید قنبری در این خصوص افزود: این حادثه حدود ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه در محدوده دوربرگردان روستای خرم آباد روی داد که سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس نصرآباد، کاریزنو و شماره ۲ شهری تربت جام و همچنین تیم رهاسازی هلال احمر خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک مصدوم با حدود ۵۵ سال سن به علت شدت صدمات وارده در این حادثه فوت کرد و یک مصدوم دیگر دچار صدمات متعدد و شدید شد که تحت احیا قلبی - ریوی به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حال حاضر ۲ مصدوم این حادثه در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان سجادیه بستری شده و سایر مصدومان نیز تحت درمان هستند.

قنبری تعداد سرنشینان این خودرو پراید را هفت نفر عنوان کرد و افزود: چهار سرنشین شامل یک فوتی، بزرگسال بودند و سه مصدوم دیگر به ترتیب کودکان چهار و پنج ساله و نوزاد یک ماهه بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز