خبرگزاری کار ایران

با پیش‌بینی گرما و غبار محلی؛

دو هشدار زرد هواشناسی در قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۴۱۳

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به روند افزایش نسبی دما تا اوایل هفته آینده و همچنین احتمال غبار محلی در مناطق شرق و جنوب شرقی استان دو هشدار هواشناسی به رنگ زرد صادر شده است.

ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: برای ساعات بعدازظهر و شب امروز با گذر امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و در برخی مناطق احتمال رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید را پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: وضعیت جوی از فردا تا اوایل هفته آینده به نسبت پایدار بوده و پدیده غالب وزش بادهای جنوب شرقی خواهد بود.

وی عنوان کرد: باتوجه به وزش بادها در بخش شرقی و جنوب شرقی احتمال غبار محلی پیش‌بینی شده است.

مشاطان ادامه داد: به لحاظ دمایی تا روز دوشنبه با روند افزایش دما، هفته گرمی را پیش رو خواهیم داشت که باتوجه به این موضوع لازم است هم استانی‌ها در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

این کارشناس هواشناسی استان گفت: کمترین میزان دمای استان بامداد امروز با 14 درجه در کوهین و بیشترین میزان دما هم ظهر دیروز با 35 درجه در آبیک به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین 18 و 33 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز