خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری:

برای شناسایی اتباع خارجی در قزوین کارت هوشمند صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۲۶

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: صدور کارت هوشمند برای شناسایی اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در سطح ملی برنامه ریزی شده و در استان قزوین به زودی این طرح اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در حاشیه بازدید از مراکز نگهداری افراد آسیب دیده اجتماعی اظهار کرد: برای ساماندهی اتباع برنامه ریزی‌های فراوانی در سطح ملی با دستور رئیس جمهور انجام شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: در استان قزوین با توجه به حجم ورودی اتباع، معیار جبران توازن منطقه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری و برای افزایش میزان اعتبار در این زمینه اقدام شود.

کاظمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: خدمات آموزشی و بهداشتی بی قید و شرط برای اتباع در مناطق غیرممنوعه و سبز در استان باید صورت بگیرد و شهرداری‌ها در سطح استان با تشکیل کمیسیون‌های مربوطه و اختصاص بودجه سالیانه نسبت به مسئله کودکان کار و موضوع اتباع اقدام و این موضوع را در اولویت‌های بودجه سالانه خود قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: از ظرفیت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در خصوص جذب اعتبارات برای خدمات رسانی به اتباع استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز