خبرگزاری کار ایران

سردار هداوند خبر داد؛

برخورد با اخلالگران امنیت اجتماعی در اولویت کار نیروی انتظامی البرز است/دستگیری ۴۳۰ نفر در کرج و فردیس+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۰۰

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اجرای عملیاتی ۴۸ ساعته و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از متلاشی شدن ۴۸باند و دستگیری ۴۳۰ نفر ار اخلالگران امنیت اجتماعی در شهر کرج و فردیس خبر داد..

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، سردار حمید هداوند در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و محله محور، اظهار کرد: بر حسب دستور فرمانده فراجا از سال جاری، تعداد بسیاری از طرح های عملیاتی را در استان البرز شروع کردیم که در این طرح‌ها، برخورد با ارازل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی و سارقان به عنوان اولویت نیروی انتظامی استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از ۵ پلیس نیروی انتظامی ‌و در ماموریت مشترک طی ۴۸ ساعت در راستای ارتقاء امنیت استان البرز ‌و به ویژه شهرستان کرج و فردیس این ماموریت انجام شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به مجموع ۴۳۰ بازداشت شده در این طرح، گفت: تعداد ۱۹۷ نفر از این مجرمان، مرتکب به سرقت شدند، ۲۰ نفر مالخر، ۳۵ نفر ارازل و اوباش، ۶۸ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۹۵ نفر نیز معتاد متجاهر هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز در ارتباط با کشفیات این مجرمان دستگیر شده، اظهار داشت: در این طرح ۵۶ دستگاه خودرو، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰۰ قطعه لوازم خودرو توسط پلیس نیروی انتظامی البرز، توقیف شد.  

سردار هداوند با اشاره به ۱۰ قبضه سلاح جنگی، اضافه کرد: بیش از ۲۵ کیلو انواع مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه، گل و حشیش کشف شد.

وی با اعلام متلاشی شدن ۳ باند اسکیمر گفت که با دستگیری ۱۵ نفر در مجموع، ۲هزار و ۵۰۰ قطعه مدارک جعلی به دست پلیس البرز افتاد.

سردار هداوند، برآورد ارزش ریالی کشفیات ذکر شده را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مجموع دستگیرشدگان به حدود یکهزار و‌ ۵۰۰ فقره انواع سرقت و جرم خود اعتراف کردند که در بین آنها ۲۰۰ گوشی همراه نیز از سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به متلاشی شدن ۴۸ باند در این طرح، اضافه کرد: با توجه به طرح ترتقاء امنیت اجتماعی که با قاطعیت نیروی انتظامی هر ماهه به صورت ویژه و خارج از ماموریت های روزانه انجام می شود؛ بالابردن امنیت عمومی در شهر کرج و‌ سایر شهرهای استان البرز از جمله اولویت پلیس است. در این راستا، شهروندان نیز می توانند به محض مشاهده موارد مشکوک، طی تماس با پلیس ۱۱۰ و اطلاع رسانی به موقع در اجرای عملیات سریع و دستگیری متهمان، کمک کنند.

سردار هداوند در پایان ضمن تقدیر از اطلاع رسانی اصحاب رسانه در انعکاس اخبار پلیس استان البرز، ابراز امیدواری کرد که با هدف برقراری امنیتی پایدار در استان البرز، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تا حصول نتیجه مطلوب، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز