خبرگزاری کار ایران

۱۴ و ۱۵ تیرماه؛

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ در فارس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۶۱

نوبت دوم آزمون سراسری 1402، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴و۱۵ تیرماه، با حضور 70926 داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس در خصوص برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری 1402 در استان فارس گفت: این آزمون در استان فارس، در ۳۷ شهر استان، با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار می‌شود.

به‌گفته‌ مسلم باقری، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان نوبت دوم آزمون سراسری 1402 در کشور که تعداد ایشان 1119436 نفر است؛ 70926 داوطلب مربوط به استان فارس است که از این تعداد نیز، 28366 نفر از شرکت‌کنندگان مربوط به حوزه‌ی شهر شیراز هستند.

وی افزود: نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 در استان فارس، در ۵ گروه علوم تجربی، ریاضی و فنی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود که به‌ ترتیب، 34796 نفر (بیش‌ترین تعداد شرکت‌کننده) در گروه تجربی، 19419 نفر در گروه علوم انسانی، 8000 نفر در گروه ریاضی، 5173 نفر در گروه زبان و 3538 نفر در گروه هنر (کمترین تعداد شرکت‌کننده) شرکت کرده‌اند.

 باقری درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، نوبت دوم آزمون سراسری گروه ریاضی و فنی و گروه علوم انسانی (صبح چهارشنبه 14 تیرماه)، گروه آزمایشی هنر (بعدازظهر چهارشنبه 14 تیرماه)، گروه آزمایشی علوم تجربی (صبح پنجشنبه 15 تیر) و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی (بعدازظهر پنجشنبه 15 تیر) در استان فارس برگزار خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال1402، در ۳۷ شهر استان،‌ در 145 حوزه‌ فرعی وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، صنعتی، فنی حرفه‌ای و علوم پزشکی و همین‌طور‌ آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

وی درخصوص شیوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز گفت: کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در لینک

https://www.sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/10613/Staging قابل مشاهده است و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان نیز مشخص شده است.

نماینده سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز