خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار گرگان خبرداد؛

فعالیت 202 پروژه عمرانی شهر گرگان با اعتبار بیش از 350 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۳۸

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: 202 پروژه عمرانی شهر گرگان با اعتبار بیش از 350 میلیارد تومان فعال هستند و این پروژه ها با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایلنای گلستان، مقداد صادقیان اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان با مقیاس و محدوده اثر محله‌ای، منطقه‌ای، زیرساختی و شهری حائز اهمیت هستند.

وی گفت: از یک میلیارد و 800 میلیون تومان بودجه سال 1402 شهرداری گرگان، 850 میلیارد تومان به این معاونت اختصاص یافته است.

وی با اشاره به احداث ایستگاه شماره 8 آتش نشانی شهرداری گرگان گفت: عملیات اجرایی این پروژه در محله چناران به زودی آغاز می‌شود، ضمن اینکه بازسازی و مرمت سایر ساختمان‌های ایستگاه آتش نشانی در حال اجرا است و در آینده نزدیک شاهد یک پروژه تاثیر گذار و بزرگ در حوزه ایمنی شهری مخصوصاً بافت قدیم خواهیم بود.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان عنوان کرد: پروژه‌های مطالعاتی و اجرایی شامل بهسازی معابر و جداره های بافت قدیم، آسفالت معابر، احداث پل اعم از سواره یا پیاده رو، احداث پارک‌ها و بوستان‌ها و تکمیل و بهبود وضعیت شبکه آب خام، احداث زمین های ورزشی، اماکن فرهنگی، رفع معضلات ترافیکی و موارد دیگر در حال اجرا است.

به گفته صادقیان، بزودی با رفع موانع تملکی شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه دروازه شرقی گرگان (دور برگردان غیر همسطح انتهای جرجان همراه تفکیک باند کندرو و تندرو به جهت ساماندهی ترافیکی آن محور) نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز