خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استاندار قزوین:

تولید آثار هنری برای فرهنگ سازی اهدای عضو ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۲۹

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: باید در فضای رسانه و تولید آثار هنری برای فرهنگ‌سازی اهدای عضو پیش قدم شد و در تمام قالب‌های هنری آثاری در این حوزه تولید کرد و امیدواریم با این اقدامات مجدد شاهد رتبه‌ها و جایگاه‌های گذشته استان بوده و رو به رشد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در دومین جشن استانی نفس که با حضور مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار شد، گفت: خانواده‌های اهدا کننده در حیات مادی و معنوی جامعه بشری نقش قابل توجهی دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: در شاخص‌هایی که برای رشد و توسعه یافتگی جوامع درنظر گرفته می‌شود عوامل و مولفه‌های مختلفی مانند سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی دخیل است اما آیا عامل رشد و توسعه است به این عوامل محدود می‌شود.

وی اضافه کرد: قطعا عوامل اقتصادی هم تاثیرگذار هستند؛ اما روح فداکاری و ایثار هم دارای اهمیت است و جوامعی مراحل رشد و تعالی را طی می‌کنند که دارای افراد فداکار باشند و این افراد فداکار هستند که در بزنگاه‌های تاریخی با تصمیم درست و بهنگام مسیر تاریخ را تغییر داده‌اند و از این رو باید این عوامل را مورد توجه قرار داد.

این مسئول ادامه داد: نجات یک نفر نجات مجموع بشریت و جهان است، عمل مقدس به بزرگی و حجم آن نیست، اعمال مقدس مانند رضایت خانواده‌های افراد مرگ مغزی به اهدا ماندگار خواهند شد؛ البته این مسیر به فرهنگ سازی نیاز دارد.

وی عنوان کرد: تصمیم برای اهدای عضو بسیار سخت و دشوار است و آدم‌های بزرگی می‌خواهد؛ از این رو به کار فرهنگی نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز