خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبرداد؛

آزادسازی ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۸۴

فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است.

وی به دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای لاهیجان و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، فردی ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک محصور کرده است.

وی از معرفی متهم ۴۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اعلام اینکه با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، افزود: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان، تصریح کرد: حفظ اراضی ملی از دست‌اندازی سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز