خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد؛

مدیری که نتواند بودجه‌های تخصیص یافته را جذب کند جایش در شهرستان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۹۲۴

فرماندار شهرستان خلیل آباد در خراسان رضوی گفت: همه مدیران شهرستان باید برای جذب اعتبارات دستگاه خود تلاش کند و درصورت اینکه نتواند این بودجه ها را جذب کند جایش در شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مسعود یاوری در سومین جلسه شورای اداری شهرستان خلیل آباد که با حضور قائم مقام اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، امام جمعه و دیگر اعضای این جلسه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، در خصوص انتصابات در شهرستان اظهار داشت: موضوع انتصابات امری طبیعی برای مدیران است ولذا به‌رغم اینکه از ابتدای شروع به کارم این رویه را برای تغییر نداشته و ندارم اما بعضا مدیران خود تقاضای جابجایی را داشته و یا برای ارتقا آنان باید اقدامی صورت می گرفت و لذا بعضا هم مدیرانی بودند که نیاز بود برای ایجاد برنامه و رونق بیشتر کار در آن مجموعه تغییر کنند که در کل انتصابات در این راستا صورت گرفته است.

فرماندار خلیل آباد مسائل مربوط به کمبود برق و آب را برای کشاورزان برشمرد و اظهار کرد: سالها است که تقاضا از کشاورزان و باغداران این بود که کشور با بحران شدید آب و برق مواجه است و باید تدبیری داشته باشند که قطع برق احتمالی به زندگی اقتصادی آنان لطمه وارد نکنند لذا دراین موضوع کم کاری شده است و با یک قطع برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد می شود.

وی این ایام را فصل برداشت محصول انگور منطقه نام برد وافزود: از استانداری و دیگر متولیان تقاضا می شود حدود یک ما آینده را با شهرستان همکاری کنند تا کشاورزان محصول انگور خود را که موقعیت حساس آن است برداشت کنند. 

یاوری از تلاش فرمانداری ودیگر دستگاههای اداری برای عدم خاموشی های چاه موتورهای کشاورزی خبرداد و اظهار داشت: برای این مهم از طریق مجلس و نماینده مجلس، سازمان جهاد کشاورزی و برق استان مجدانه پیگیر هستیم تا از این مرحله شهرستان عبور کند.

وی از اجرای برنامه علمی وکارشناسی توسط دستگاه‌های مدیریت برق و جهاد کشاورزی و با کمک دانشگاه خبرداد واظهار داشت: تاکید شده است از هم اکنون موضوع با جدیت در برنامه این دستگاه‌ها باشد تا در سالهای آینده با یک قطع برق مشکلاتی برای کشاورزان وباغداران بوجود نیاید.

رئیس شورای اداری شهرستان خلیل اباد برنامه نهضت ملی مسکن شهرستان را مورد اشاره قرارداد و افزود: خوشبختانه مراحل واگذاری زمین به بنیاد مسکن و راه و شهرسازی صورت گرفته است و در تیرماه عملیات اجرایی و واگذاری قطعات زمین ها بین متقاضیان انجام می‌گیرد.

وی به اجرای طرح تحول روستایی در شهرستان پرداخت و گفت: درحال حاضر در هریک از روستاها فعالیت عمرانی در دست اقدام است که این پویایی روستا ها را می‌رساند.

فرماندار خلیل آباد برنامه ریزی برای برنامه های هفته دولت، ثبت طرح ها در سامانه منتاک و جذب تعهد اشتغال در شهرستان را ضروری نام برد و افزود: در سال قبل ١٣ درصد تعهد شهرستان بیشتر در سامانه اشتغال کشور ثبت شد وامید است امسال هم این مهم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز