خبرگزاری کار ایران

یک مسئول در شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان مرکزی / افزایش 5 درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۵۷

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه رکورد مصرف برق در روز گذشته (سه‌شنبه) در این استان شکسته شد، گفت: مصرف برق در ظهر روز گذشته در این استان به 1020 مگاوات رسید و با این میزان بار، رکورد مصرف شکسته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مرادی افزود: میزان مصرف برق استان مرکزی در روز گذشته سه‌شنبه 6 تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل، 5 درصد افزایش داشت. در این راستا و با پیش‌بینی افزایش دمای هوا در روزهای آتی، همراهی و همکاری بیش از پیش تمام مشترکان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی با 12 شهرستان و جمعیت یک میلیون و 480 هزار نفری دارای بیش از 760 هزار مشترک برق است، ادامه داد: 40 درصد از مصرف برق این استان به وسایل سرمایشی مربوط می‌شود و به ازای هر یک درجه افزایش دما، 1500 مگاوات مصرف برق افزایش پیدا می‌کند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: تنظیم درجه کولرهای گازی روی 24 درجه سانتیگراد و کولرهای آبی روی دور کند از دیگر عوامل در مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مرادی تصریح کرد: سیاست‌های تشویقی بسیار خوبی برای مشترکان برق استان مرکزی اندیشیده شده است. در این راستا انتظار می‌رود مردم و افراد جامعه در ساعات پیک مصرف برق، از وسایل پرمصرف استفاده نکنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز