خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان در مجلس به ایلنا خبر داد؛

حذف یکی از بندهای برنامه هفتم به نفع بازنشستگان/ میانگین دو سال پایانی اشتغال ملاک حقوق بازنشستگی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۱۶

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته میانگین پنج سال پایان اشتغال برای حقوق بازنشستگی که در لایحه برنامه هفتم پیشنهاد شده بود، حذف و دو سال پایانی اشتغال به عنوان ملاک قرار گرفته و در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به تصمیم کمیسیون برنامه و بودجه برای بازنشستگان گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه که تقدیم مجلس شد میانگین حقوق پنج سال پایانی اشتغال به عنوان ملاک برای بازنشستگی درنظر گرفته شده بود که این موضوع در کمیسیون بررسی شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: باتوجه به درخواست‌های مکرر شاغلین که در شرف بازنشستگی قرار دارند جلسات متعددی با حضور داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه،  معاونین و کارشناسان در کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد: بعد از جلسات طولانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیشنهاد دادم که میانگین پنج سال به عنوان ملاک حقوق بازنشستگی از لایحه پیشنهادی هفتم توسعه حذف و میانگین دو سال پایانی اشتغال لحاظ شود که مورد موافقت قرار گرفت.

رحمانی گفت: میانگین دو سال آخر اشتغال را هم من و یکی دیگر از همکاران در دوره‌های قبل پیشنهاد داده بودیم که با پیگیری صورت گرفته، روال گذشته ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز