خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

تجهیز پنج شهرک صنعتی قزوین به تصفیه خانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۳۴۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به مجهز بودن پنج شهرک صنعتی استان به سیستم تصفیه خانه، گفت: سه تصفیه خانه هم اکنون در شهرک‌های صنعتی فعال هستند و تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی آراسنج و خرمدشت نیز به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری روز یکشنبه به مناسبت دهه تولید و تجارت در نشست خبری مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: با توجه به نیاز اساسی شهرک های صنعتی به تصفیه خانه، در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان، با تخصیص 20 میلیارد ریال عملیات احداث تصفیه خانه خرمدشت آغاز و تا 18 ماه آینده نیز به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین تاکید کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی آراسنج نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته صفاری، پرداختن به موضوع ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک‌های صنعتی استان طی 2 سال گذشته یکی از موضوعات مهم مورد بررسی این شرکت بوده که با توجه به تعداد کم تصفیه خانه‌های موجود در استان قزوین، افزایش آن نیاز مبرم و ضروری برای واحدهای مستقر در 16 شهرک و سه ناحیه صنعتی این استان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای رفع نواقص و مشکلات موجود شهرک های صنعتی استان قزوین نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم، خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه و پیشرفت پست های برق شهرک های صنعتی استان نیز با سه هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار، تفاهم نامه هایی را در جهت رفع مشکلات موجود منعقد کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: سال گذشته خوشبختانه هیچ مشکلی را در حوزه پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی کاسپین نداشتیم و این مساله برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود و برنامه ریزی لازم برای رفع مشکل بوی نامطبوع تصفیه خانه آبیک نیز به عمل آمده است.

صفاری اضافه کرد: در سال‌های آینده صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان مشکلی را در خصوص آب نخواهند داشت چرا که رویکرد ما استفاده واحدهای تولیدی از پساب‌های صنعتی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در خصوص اصلاح ورودی شهرک صنعتی کاسپین، تصریح کرد: انجام این کار 2 مصوبه هیات دولت را داشت اما با توجه به اولویت ورودی شهر مهرگان، اعتبارات این بخش به رفع معضل این شهر اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز